وضع آب و هوا انفجار منزل مسکونی انفجار

وضع آب و هوا: انفجار منزل مسکونی انفجار منزل مسکونی نشت گاز کرمان

گت بلاگز اخبار اجتماعی از هیچ خلبانی چک نگرفته ایم/ کاپیتان فولادی،فرم تایید شرایط پرواز را امضا کرده بود ، مدیرعامل آسمان

جمهوری اسلامی نوشت:دکتر حسین علایی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان مطالب منقول از آقای محمد دامادی نماینده ساری در کمیسیون عمران مجلس را تکذیب و توضیحاتی راجع به

از هیچ خلبانی چک نگرفته ایم/ کاپیتان فولادی،فرم تایید شرایط پرواز را امضا کرده بود ، مدیرعامل آسمان

مدیرعامل آسمان:از هیچ خلبانی چک نگرفته ایم/کاپیتان فولادی،فرم تایید شرایط پرواز را امضا کرده بود

عبارات مهم : آسمان

جمهوری اسلامی نوشت:دکتر حسین علایی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان مطالب منقول از آقای محمد دامادی نماینده ساری در کمیسیون عمران مجلس را تکذیب و توضیحاتی راجع به ادعاهای مطرح شد، ارائه کرد.

از هیچ خلبانی چک نگرفته ایم/ کاپیتان فولادی،فرم تایید شرایط پرواز را امضا کرده بود ، مدیرعامل آسمان

به گفته علایی، آقای دامادی سخنان منتشرشده از قول او را تکذیب کرد و به دنبال منبع انتشار این سخنان نادرست است.

وی افزود: علی رغم ادعاهای مطرح شده، هیچ کس حتی مدیران شرکت هواپیمایی نمی توانند خلبان را وادار به انجام پرواز کنند. طبق مقررات بین المللی حتی اگر خلبانی به دلائل شخصی اعلام کند آمادگی پرواز را ندارد، شرکت هوایی نمی تواند او را وادار به پرواز کند و باید خلبان دیگری را بکار گیرد. جهت شرکت ما هم موارد مشابهی پیش آمده که خلبانی به عنوان نمونه به علت تالمات معنوی اعلام کرده است آمادگی پرواز ندارد و مدیران ما هم خلبان دیگری را جهت پرواز استفاده کرده اند.

جمهوری اسلامی نوشت:دکتر حسین علایی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان مطالب منقول از آقای محمد دامادی نماینده ساری در کمیسیون عمران مجلس را تکذیب و توضیحاتی راجع به

علایی در تصویر العمل به ادعاهای مطرح شده است مبنی بر اینکه قبل از پرواز پایتخت کشور عزیزمان ایران یاسوج، هواشناسی اعلام کرده بود که پرواز نباید انجام شود، گفت: اصلا اینطور نیست. قبل از انجام هر پروازی سه گزارش هواشناسی دریافت می شود. در مرحله اول اگر فرودگاه تشخیص بدهد هوا جهت پرواز مناسب نیست اصلا منتظر نظر خلبان نمی ماند. در صورت تایید هوا جهت پرواز به وسیله فرودگاه، نوبت به خلبان می رسد تا تشخیص دهد امکان پرواز وجود دارد یا نه. در صورتی که خلبان هوا را جهت پرواز مناسب بداند، فرم تایید را امضا و سپس پرواز می کند. راجع به پرواز پایتخت کشور عزیزمان ایران یاسوج هم همین رویه طی شده است است.

مدیرعامل آسمان ادامه داد: ما هیچ تضمینی در قالب چک و… جهت پرواز از خلبان ها مطالبه نمی کنیم. تضمین هایی که از خلبان ها گرفته می شود مربوط به مرحله آموزش در فضای شبیه سازی شده است یا همان “سیمیلاتور” در شرکت های خارجی هست. از آنجایی که هزینه آموزش های سیمیلاتور بسیار بالاست، خلبانها قبل از اعزام جهت این مرحله به شرکت های هواپیمایی تعهدی معادل این هزینه می دهند تا به اندازه هزینه آموزش جهت همان شرکت پرواز انجام دهند. این یک عرف بین المللی است.

علایی با اشاره به بعضی ادعاها مبنی بر استعفای جمعی از خلبانان آسمان طی ماه های اخیر، گفت: استخدام یا استعفای خلبان ها در شرکت آسمان از همان رویه عادی در تمام شرکتهای هواپیمایی برخوردار هست. ما نه استعفا در حد معناداری داشته ایم و نه استخدامی در این ابعاد. خلبان ها به طور معمول بین شرکت های متفاوت درحال چرخش هستند. این اتفاقی معمول است که خلبان ها به دلائل متفاوت از جمله حقوق متفاوت از یک شرکت به شرکت دیگری می روند. بعضی از خلبان های آسمان هم همین کار را کرده اند کما اینکه عده ای از خلبان های دیگر شرکت ها به استخدام آسمان درآمده اند.

از هیچ خلبانی چک نگرفته ایم/ کاپیتان فولادی،فرم تایید شرایط پرواز را امضا کرده بود ، مدیرعامل آسمان

وی افزود: شرکت آسمان طی ماه های اخیر عده ای از خلبان های خود را به شرکت های هواپیمایی هندی اعزام کرده است تا در خطوط این شرکت پرواز کنند.

گفتنی است هواپیمای آی تی ار که از پایتخت کشور عزیزمان ایران به یاسوج پرواز کرد هیچ مشکلی به لحاظ فنی نداشت و این امر مورد تایید شرکت هواپیمایی کشوری می باشد. خلبان فولادی از خلبانان زبده هواپیمایی اسمان بود که بیش از3000 ساعت پرواز در رزومه خود داشت وچهارصد بار به شهر یاسوج پرواز کرده بود. خلبان قبل ازپرواز گزارش هواشناسی ر امشاهده کرده و آن را امضاء کرده بود.

جمهوری اسلامی نوشت:دکتر حسین علایی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان مطالب منقول از آقای محمد دامادی نماینده ساری در کمیسیون عمران مجلس را تکذیب و توضیحاتی راجع به

روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت:

گروهی از مدیران اسمان به سرپرستی اقای علایی از روز یکشنبه تا روز چهارشنبه در بخش بیده مستقر بوده و نهایتا با کمک فکری واجرایی اقای علایی محل هواپیما کشف شد.

مدیرعامل اسمان بعد از ناامیدی ازگشت زنی هلی کوپترهای سپاه و هلال احمر از اطلاعات چوپانی که سقوط هواپیما را مشاهده کرده بود و نیز کمک خلبانی که پروازهای متعدد بامرحوم فولادی به یاسوج داشت، مسیر دقیق پرواز را جهت خلبان هلی کوپتر سپاه مشخص کرد و او نیز باتبحر به محل عزیمت و لاشه هواپیما را یافت. از نظر قانون فقط بازرسان هواپیمایی کشوری حق دارند نخستین گروهی باشند که در محل سانحه حاضر می شوند بنابراین تیم اسمان دخالتی در ماجرای جستجو ندارد. اشتباهات تکنیکال هواپیما وفق قانون برعهده شرکت هواپیمایی کشوری است واسمان باید به قانون عمل نماید که این کار انجام شده است است.

از هیچ خلبانی چک نگرفته ایم/ کاپیتان فولادی،فرم تایید شرایط پرواز را امضا کرده بود ، مدیرعامل آسمان

واژه های کلیدی: آسمان | خلبان | پرواز | خلبانی | خلبانان | شرکت هواپیمایی | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog